Kötött Adventi koszorú házilag

Kedves ismerősöm kérdezte, hogy nem készítettem-e adventi koszorút. Hát sajnos idén nem. Tervben volt, de másra szántam az időt. Azonban már tavaly is fonalmániában szenvedtem, ami meg is látszódott a koszorún. :D
Sikerült tartósat alkotnom, idén elővettem, leporoltam, és remekül néz ki.
Az alap szalmakoszorú, szürke fehér színátmenetes fonallal körbekötve. Pontosabban téglalapokat kötöttem és köré varrtam. Kisfiammal gyűjtöttünk pici tobozokat, diót, gesztenyét, szárítottunk narancsot és ragasztópisztollyal ráerősítettük. Vettem gyertyatartót, meg egy két apró díszt még. 


Az összhatás picit sápadt volt, ezért vörösesbarna csillámos körömlakkal bekentem a tobozok széleit, hogy ünnepi hangulatot árasszon. Még mindig kevésnek éreztem, ezért filc anyagból kivágtam levél formákat és piros fejű gombostűkkel felerősítettem.

A fotó még tavaly készült, a gyertyák mostanra már kisebbek lettek. :)

Jövőre már nem sok marad a gyertyákból, muszáj lesz új koszorút készíteni. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Karácsonyi utózönge - pótlás

Körmellény horgolás - kislány méret