Kötött nyakmelegítő horgolt szegéllyel hordozáshoz - Pilot I.

Ma egy próbadarabot szeretnék megmutatni. Sokat agyaltam rajta milyen legyen, gondoltam megosztom veletek, hátha tudtok segíteni, tovább ötletelni.
Hordozáshoz lenne szüksége lányomnak egy olyan ruhadarabra, ami takarja a nyakát, mellkasát. Már jó ideje a hátamon hordozom és télen közös kabátot hordunk, de az utóbbi hetekben nagyon fickándozós lett. :)
A hordozós kabátom olyan fazon, ami felül nyitott, a nyakrészen hátul, köztem és a gyerkőc között nincs anyag. Bár össze lehet patentolni, de azt nem szereti. :p Előnye is van ennek a fazonnak, könnyű felvenni.
Kidugja a kezét, forog körbe, kiemeli a mellkasát. Adtam rá pulcsit, meg sálat, de letépi a nyakáról.
Ekkor jött az ötlet, hogy garbó nyakra lenne szükség. Ezt a pilot darabot még Karácsony előtt készítettem, ezért lett ilyen ünnepi színe. :D
A nyakrész oldalára hasítékot készítettem, amit össze lehet gombolni. Mint a legtöbb gyerek, ő sem szereti, ha a fején áthúznak valamit, ezzel a megoldással egy kicsit kényelmesebb és jobban is passzol a nyakára.

A kép minősége a kapkodásnak köszönhető, mert azonnal le akarta tépni, melege volt benne. :D


Fonal: Red Heart Lisa
Kötőtű: 4,5 mm 
Horgolótű 3,5 mm



A nyakrész patent minta, utána az elülső részre simát kötöttem, kétoldalt fogyasztva. Túl komolynak tűnt a piros egy ilyen kislányhoz így legyezőmintával körbehorgoltam. :)
Következő ötletem a régi, jól bevált űrhajós fazon.
Mit gondoltok milyen fazon lenne a legpraktikusabb? Ti hogyan öltöztetitek fel?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

UFO (UnFinished Object) - Minion horgolás 1. rész

Karácsonyi utózönge - pótlás

Körmellény horgolás - kislány méret